پاورپوینت مدیریت تقاضا ابزاری برای سیاستگذاری فناوری

دسته بندي : پاورپوینت » مدیریت
نوع فایل:power point

قابل ویرایش:17 اسلاید



قسمتی از اسلایدها:

اولین تحلیل های اثر تقاضا بر نوآوری به دهه 1960 باز می گردد.
زمانی که اشموخلر(1962؛1966) و مایر و مارکویس(1969) در مقابل ایده فشار تکنولوژی، ایده کشش تقاضا را مطرح کردند

"...به نظر نمي‌رسد، کالاها و تکنيک‌هاي جديد بدون يک تقاضاي از پيش موجود – اگرچه به صورت پنهان و بالقوه- وارد حيات اجتماع شده باشد." (اشموخلر1962)
اشموخلر:
تقاضا منبع مشوق‌هاي اقتصادي براي نوآوري است. چون نوآوري يک فعاليت اقتصادي است، بنابراين تحول و دگرگوني در آن نيز از سود انتظاري نشأت گرفته است

فهرست مطالب واسلایدها:

هدف مقاله

تاریخچه

نظریه

اشموخلر

ماير و مارکويس

شکل گیری مفهوم جدیدی همچون

انواع بازارهایی که براي کشور متصور است

مديريت بازار دولت

مدیریت بازار صادرات

مدیریت بازار داخلی
دسته بندی: پاورپوینت » مدیریت

تعداد مشاهده: 7413 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt_قابل ویرایش

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:265 کیلوبایت

 قیمت: 18,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252